Stage in York - Reisverslagen van Iris Houthoff - WaarBenJij.nu Stage in York - Reisverslagen van Iris Houthoff - WaarBenJij.nu
Stage in York

Gedurende 6 maanden ga ik in York aan de slag bij Biorenewables Development Centre. Deze non-profit organisatie doet onderzoek naar nieuwe processen om van planten en organisch afval nuttige producten te maken. Afval een nieuwe functie geven past helemaal in mijn straatje, dus ik ben heel benieuwd wat ik hier allemaal ga leren! Deze stage is het laatste onderdeel van mijn Master Biotechologie, dus ik ga hier nog even flink genieten :)

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2015

Vakantie in Nederland en Ierland!!

17 Juni 2015

Awkward kisses and horse races.. Het Britse leven!

29 Maart 2015

Stage bevalt goed!

22 Maart 2015

Een rustig begin..
Iris

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9132

Voorgaande reizen:

20 Maart 2015 - 30 September 2015

Stage in York

19 Maart 2013 - 22 Juni 2013

Asian adventure

Landen bezocht: